Köparen har skyldighet att kontrollera mottagen vara inom åtta dagar. Om en vara skulle vara behäftad med fel ber vi er kontakta oss för godkännande av reklamation och erhållande av returfraktsedel. Observera att alla returer skall vara godkända av oss och gå på våra fraktavtal. Vi ersätter inga andra frakter. Observera att inga förbrukningsvaror, kundanpassade varor eller hälsoprodukter såsom tex. hörselskydd har returrätt vid bruten förpackning. Observera också att returer av varor med returrätt godkänns om de är i helt oförändrat skick. Dvs. kartongen får inte vara förstörd på något sätt, innehållet helt intakt och komplett, kablar med originallindning m.m. Om en vara inte uppfyller detta krav kan den behöva skickas tillbaka till er igen och ni får då bekosta denna frakt.
Felexpedierad vara:
Om en vara är felexpedierad ber vi dig kontakta oss omedelbart via epost.
Kontakt
Välkommen att kontakta oss på [email protected].
Betalningsärenden gällande Klarna hänvisas till:
Klarna AB
www.klarna.se
08 - 120 120 10